Menüpontok

2012. szeptember 3., hétfő

Eljöttem

Káááááár...!!!
Szeeeervusztok kicsik és nagyok!
Kázmér vagyok, végre kikászálódtam a meleg tojásból, lássátok hát!


Megkérdeztem Pityut tegnap a szüleimről, azt mondta hogy a papám vidámparkját hordja az egész világon és ritkán tér vissza ugyanoda, így egy darabig nem lesz szerencsém látni őt. Anyuról pedig azt mondta hogy ő még egyelőre legyen csak meglepetés, majd ő fog engem a csapattal együtt gondozni. Azt mondtam rendben.

Ígértem egy menüpontot és egy ismeretlen ismerőst ezzel.

Régen volt egy olyan blogos akció mellyel tetszőleges nyereményeket lehetett kapni, nem volt a véletlenre bízva. Ez pedig a BlogPont rendszer volt hajdanán. Nem tudom kinek ismerős, nekem is csak mondták. Ennek segítségével a játékokban pontokat lehet nyerni és ezeket a pontokat a beváltó helyen, a fórumban lehet beváltani különböző "ezmegazokra".

Régen ez volt. Most viszont hogy visszajön kicsit más lesz a felállás.
A BlogPont új néven lesz az oldalon, ez pedig nem lesz más mint a Szalvétafecni.
A fecniket lehet majd beváltani különböző nyereményekre.
A szalvétafecnik beváltása viszont nem lesz olyan egyszerű!
Ezeket a fecniket majd össze kell rakni és úgy egy egész szalvétaként kell beadni a jutalomért!
Hogy ez hogyan lesz megoldva? Jó kérdés...
De hol váltható be a szalvéta? Hát a FarmShop-ban ami ugyebár a funkcióhoz tartozó menüpont lesz!

Na most ennyit meséltem nektek így első alkalommal.
Ne feledjétek ez csak pletyka-szintű információ, bármilyen változás még életbe léphet ;)

Mindenkinek keeeeeellemesss éjszakát kííííívánokkk!
Kázmér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése