Menüpontok

2012. október 9., kedd

Aranylevél szerzési lehetőség

Sziasztok!
Gondolom már nagyon várjátok a FarMarket-et ahol mindig lehet kapni valami jó terméket Aranylevélért! Most a nagy készülődésben egy kis plusz AL-hez juthattok. Na de hogyan?

Mint tudjátok, a FarmeramaGame.hu Magyarország hivatalos rajongói oldala, ugyan saját fórumunk tervezésben van, de kicsit konzultáltam a főszerkesztő kollégával és azt a remek hírt kaptam, hogy nagyon szívesen lát minden kedves olvasót a fórumukon!

Na jó rendben, de ebből hogy lesz nekem Aranylevelem? - Kérdezheted Te.

A válasz nagyon egyszerű! Nincs más dolgod mint hogy regisztrálsz a FarmeramaGame fórumán és néha bekapcsolódsz a beszélgetésbe! Amennyiben regisztráltál és van 50 hozzászólásod, csak egy privát levelet kell dobnod ott a fórumon nekem (Jégtermelő48 néven vagyok megtalálható) és rögtön gazdagodsz 100 Aranylevéllel! Továbbá az aktivitás fenntartása érdekében 50 hozzászólásonként 50 Aranylevél is jóváíródik a számlán!

Reméljük felkeltettük érdeklődésetek és sokan fogtok majd velünk csevegni az FG fórumán!

További jó játékot kíván
A Farmerama048 és a FarmeramaGame csapata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése