Menüpontok

2012. november 28., szerda

Német event

Sziasztok!

Peti barátunk megint hozott nekünk 1-2 pletykát a Német eventtel kapcsolatban.




Üdv mindenkinek!
Mint azt már tudjuk az event 2012 november 29-től december 5-ig fog tartani.

2 termeszthető növény lesz, a savanyú káposzta és a sós főtt krumpli.
Erről képeket is hoztam nektek:


A növények érési szakaszai:



2 felröppenő is lesz, amely szokásosan aratáskor esik minden farmon kivéve a kerge kertben betakarításkor.
A két felröppenő a csokiszósz és a matrózsapka lesz.
Erről is hoztam képeket:


Kitehető díszekről is találtam képeket:


Ezeket az event során lehet majd megszerezni, mint ezt már megszokhattuk.

Egy pár szép nagy képet is hoztam nektek, nyilván ezek is az eventhez fognak kapcsolódni.


Mint mindig most is lehet kezdőcsomagokat vásárolni az eventhez.


És végül még elhoztam nektek az event "bedobálós" részét is.


2 oldalt majd a 2 növényt kell bedobálni, valamint alul a kék gombnál a matrózsapkát, és valószínűleg a csokiszószt is, de az lehet hogy még valami másra lesz jó.

További jó játékot mindenkinek, és sok sikert a Halloweenhez és a Német eventhez.

Köszönjük a tudósítást Petinek!
Üdv, Famerama048 Csapata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése