Menüpontok

2013. június 30., vasárnap

Bahama és fagyis event










Szép vasárnap "reggelt" mindenkinek, vagy inkább úgy mondom hogy jó étvágyat a vasárnapi nagyon nyammos ebédhez :)


Az új Bahamához ugye két feladatsor fog tartozni, mint azt pár napja említettem, most megtaláltam az "ikonjaikat" vagy miket, ha megnézitek a képeket, akkor értitek miről is beszélek.


Aztán van az a teória ami a fagyis eventet köti össze az új Bahamával... megmondom őszintén, 1 az 1000-hez hogy ez így lesz. Amennyiben bejön, én mondtam hogy van esély rá :P Csak nem sok >.<"


És ezzel a szép átkötéssel akkor van egy képem a fagyis eventhez.

Nyilván a kedvenc mézes tölcsérem lesz a felröppenő, bizony jól teszik hogy ez lesz :P

Aztán van 2 event növény, a ribizli és a szagos füge. Tudomásom szerint ribizli van már a játékban vagy várjunk... ja nem, az vörös áfonya... hát annyira hasonlítanak, na!! :P
Aztán van még kis és nagy eventkosár, mint láthatjuk (ha nagyítót veszünk elő) , a kis csomagban a két növényből és a felröppenőből kapunk, a nagy kosárban pedig szupitrágya és csatni is van.
Középen én egy díszt véltem felfedezni, nem tudom ki hogy van vele, de egy 1x1-esnek néz ki, méghozzá elég finomnak :)

További jó játékot és minél szebb napot kíván
Peti és a Farmerama048 csapata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése