Menüpontok

2013. november 27., szerda

YouTube Channel












Üdv gazdatársak!
Emlékeztek még a Farmerama sorozatomra amit a YouTube csatornámon osztottam meg veletek hetente többször is hang nélkül, néha zenével? Ez ugye bár feledésbe merült az év elején, de most úgy döntöttem, elkezdem űzni az ipart intenzíven, azaz csináltam egy új csatornát, melyre az első videó délelőtt fog felkerülni várhatóan.

A csatornán látható lesz :
  • Farmerama sorozatom 2. évada
  • Minecraft (ProfesszorCraft)
  • SimCity 5 Gameplay (igény esetén 4 is talán)
  • Vlogok / Diafilmek
A többiről ti fogtok dönteni ;) Javaslataitok és a személyes ízlésem metszetébe kerülő játékokról is fogok videót készíteni.

A YouTube csatorna itt elérhető :
http://youtube.com/PityuGeriGaming

A csatorna Facebook oldala :
http://facebook.com/PityuGeri.Gaming

A jobb oldali menüsávban is elhelyeztem a két linket, bármikor megtalálhatjátok ott.

Az előző csatornán ugye bár az én hangom nem igazán volt hallható, ez mostanra teljesen megváltozik, ugyanis törekszem arra, hogy a technika segítségével a laptop mikrofonja legyen olyan jó felvevésre, hogy az ne csak a suttogásnyi hangerőt érje el amikor szétordítom magam.
A csatorna intrója és outrója már elérhető, lessétek meg, nagyon kezdetleges, de legalább saját :)

Jó szórakozást kíván a videók megtekintéséhez
PityuGeri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése