Menüpontok

2012. április 10., kedd

Az új blógszerkesztő

Üdvözletem!

Én lettem az uj blogszerkesztő Pityu048 haverom mellett.
Rólam infók:Volt két nagyjátékban is szerverem egyiken még
mindig van a Minecraft és Terraria, 14 éves vagyok
és szeretek frappáns dolgokat irni vagy kitenni videókat
is készítek néha ha van kedvem Youtube-ra ott ComMando9100 vagyok
nézztetek néha fel rám ha akartok mostanában játszok ilyen fajta játékból
Ikariam-al de gondolkozom hogy ujra nekiállok farmerama-zni aki pedig télleg
nagyon nagyon imádja ezt a játékot annak ajánlom a Mostfun Game-en megtalálható
Alice Greenfingers nevü kertészkedős és stb-s játékot télleg nagyon jo kiskoromban
játszottam vele sokat de még a felnöttek is élvezik persze csak ha vérbeli farmer
vagy.

2012.04.10.                                                 Üdvözlettel:ComMando az új blogszerkesztő

Skype-on megtaláltok a kuvuki.janos néven (valódi nevem Leopold Krisztián persze az
csak kitalált név) Gmail-on pedig krisztianleopoldi@gmail.com

Egyéb elérhetőségeket egyelőre nem adok meg mert hát... nekem is van magánéletem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése