Menüpontok

2012. április 1., vasárnap

Hírek, Pletykák : 2012.04.01.

Szép estét kívánok mindenkinek!
Boldog szülinapot a bolondoknak! :p

---------------------

A mai napi "tréfa" több fórum hivatalos közleménye szerint az új időjárási rendszerből egy kis bemutató! (Hát ha a láva időjárási cucc akkor én remélem nem lesz lávaesőm és nem törik ki a békés vulkánom, le is szedtem mindet, tuti ami tuti! :D)
Fórumok : Angol, Román

---------------------

A paszulyban is lesznek újítások.
Hoztam róla 2 képet, szerintem mindkettő nagyon sokat mond. :D

Hmm... egy Nublon és egy... francia kifutó vagy megint jönnek a nublonok és az a bal oldalon egy űrlény. Este fél 11 van, fáradt vagyok már XD



És nézd már!!
Hát itt még van a takarékos akcióból kis csomagos só és zselécukor... de jó lenne nekem most a zselécukor, lehet veszek is belőle egy csomagot, ha már 2300 forintom most van FA-ra.


---------------------

Szép estét kívánok mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése