Menüpontok

2012. augusztus 6., hétfő

Alkémista műhely III. + Gyógyintézet videó

Sziasztok kedves gazdatársaim!
Ugye már bűnös vágyaitok vannak arra hogy varázslöttyöket keverjetek?!
Nekem igen ;)
A németek mint meséltem pár napja jártak már a műhelyben egy 5-10 perces körbevezetés keretein belül. Képeket már közvetítettem felétek, most ezúttal viszont arról jöjjön a tájékoztatás (mert a németek azt is kaptak és átjött) hogy hogyan dolgozhatunk mi ott!
Augusztusban kerül be a játékba a műhely, 765 Forintos SMS-sel lehet majd kiváltani, vagy 250 csillagért. És erre még ugyebár jön a megszokott gazdaköri feladatsor amivel hozzájuthatunk.
Valószínű megint jól le fogja meríteni a tégla- és cserépraktárt, tehát tessék rászólni a növényekre hogy több építőanyagot dobjanak fel magukból.

A gyógyintézetre holnap jön össze a 150 csillagom, elnézést kérek hogy nem tudtam rögtön bemutatni számotokra, de a sors így hozta. Az alkémistát már hamarabb bemutatom, mivel én SMS-ezni fogok :)

Mindenkinek további napsütéses szép napot!
~PG :-)

UI.: Külön üdvözletem küldöm a chatszoba tagjainak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése