Menüpontok

2012. augusztus 24., péntek

Citrom fejlesztések és új kerekkerék,és valami különös

Sziasztok Gazdák !

ha már az almafa új grafikájánál járunk,akkor a citromnak is lesznek fejlesztései,mint a barackfának?
Nézzétek csak meg őket:

Alap citromfa,titokzatos csemete hétvégén lehetett/majd lehet megszerezni:

 





XXl citromfa,a játékban még nem aktív.





Xl citromfa,a játékban még nem aktív.


Lehet,hogy a farmkerék is megújul ?
Bár ezt tények is igazolják,hisz városunk megújult,és egyre több felugró ill.a játékot segítő ablak bukkan fel a játékban a régiek előtt. 
Mindenesetre nagyon biztató ez a kép,jó lenne pár farmaranyfát is forgatni :)



Míg a keréket figyeltem,ráakadt a szemem erre a táblára :

Én is belenéztem a kristálygömbbe! Nem fogjátok elhinni, milyen furcsaságot láttam! Szabók jönnek?Ti mit gondoltok róla ?

További jó játékot kívánunk !

5 megjegyzés:

  1. ez kcisit érdkes hogy egyszer ide rkasz egy dolgot után törlöd után megint frissíted egy kcsit oda fiygelhetnél

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szia! Dávid és Zsombor még újak a szakmában, ha valami olyan van a bejegyzésben ami nem szükséges azt én törlöm vagy töröltetem velük, már dolgozunk egy rendszeren a megjelenéssel kapcsolatban, kis türelmet ;)

      Törlés
  2. Én szeretlek olvasgatni benneteket!Most,hogy a kedvencek között benn vagytok,könnyen ide klikkelek ha van pár percem.Sok érdekes dolgot tudok meg tőletek. A szerncse kérék változásának nagyon örülnék,nem vagyok túl szerencsés,mindig trágyákat forgatok.Habár az állitólag szerencsét hoz....Továbbra is rendszeresen jövök várom az új hireket. Faribari (bocs az irás hibákért,de most tanulok két kézzel,hát..nem nagyon megy)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönjük szépen visszajelzésed, igazán megtisztelő.

      A kerék nekem sem mindig a barátom, de néha 4-4 KKSZ-nek vagy 2-2 szupertápnak nagyon örülök, végül is, 20 óra spórolás malomnál és az alapanyag is megmarad :)

      További kellemes időtöltést kívánok a blogon!

      Törlés