Menüpontok

2012. augusztus 29., szerda

Kerekkerék akció

Sziasztok!
Egy kis meglepetés ért engem amikor nem néztem meg a közleményeket és sajna nem csak én kerültem el, szóval elnézést kérek.


http://www.kephost.com/images4/2012/8/29/x3orth1mfdhdwdvrn95p.png

Tessék feltankolni pörgetésekből, menjünk a gazdakörbe és rendeljünk FA-t :)
Meglátjuk ki nyeri a legjobb nyereményeket ;)

Egy kis ízekítő hogy miket nyerhetünk ma és holnap pluszba fent megtalálható.
R-A csatni, kócosfülű nyúl tojása (ismertető a táblázatokban) , valamint egy játékos kiscicus.

7 óránként 300 TP 2x1-es területen

Osszátok meg élményeitek Facebook oldalunkon! Jobb oldalon a sárga Facebook gombbal elérhető.

Egy kis emlékeztető :
Ma* 23 óra 59 perckor véget ér a 20 ezer látogatót ünneplő nyereményjáték, tehát aki még nem nevezett az minél előbb tegye meg!

Sok sikert kíván
A FarmeramaHU csapata!

*Elnézést kérek, elírás történt. Nem holnap hanem ma ér véget a játék. Ezzel egy időben indul egy újabb Facebook-on, kövessétek az oldal eseményeit!
~PG

4 megjegyzés:

  1. Én 10 plusszpörgetéssel csúcs teljesitményt értem el : 1 citromfa, a többi trágya!!! Mától felveszem a "Szerencsefia" előnevet...Vagy inkább a "Balek"-ot ?

    VálaszTörlés
  2. Inkább "kerékcsominak" nevezünk el :D
    De gratula a citromfához, az is valami! :)
    Ahhoz képest hogy 10 pörgetés 20 FA, egy magnólia 40!
    Ilyen viszonyítási alapok mellett nem jobb? ;)

    VálaszTörlés
  3. Kedvellek! Fő a pozitiv gondolkodás-igérem ezután törekszem én is rá.Na, máris szebb a világ!Egyébbként is-szeretek játszani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy igen, ez csak egy játék.
      Költesz rá? Jobb hogy itt vered el a pénzed mintha alkoholizálnál, drogoznál, kaszinóban szerencsétlenkednéd el.
      Itt ha nincs szerencséd akkor is kapsz valamit, ha csak 10 vizet, 10 trágyát vagy 1 szupertápot, akkor is. Egyszer felhasználód azt is ;)

      Törlés