Menüpontok

2013. április 9., kedd

Szájbarágós ismertető : Üvegház rendszer

Sziasztok!
Üvegház rendszerről avagy növénynemesítésről fogok mesélni nektek, melyet ma vezettek be a játékba!

Az 5. szinttől elérhető a tanyaházban a csibeszoba mellett két fülön (nemesítő rész azaz üvegház és a nemesített növények) .













Katt a képre nagyobb méretért.
Így fogad minket az üvegház rész, az egyes számmal jelölt gombra kattintsunk.











Katt a képre nagyobb méretért.

2. pont jelöli a keresőt, ide kell beírnod azt a növényt, amit szeretnél nemesíteni.
Ez az én esetemben most az ismertető kedvéért a napraforgó (ebből van az egyik legtöbb a pajtámban, több talán csak póréhagyma és rózsa van, de most kisebb szintűeknek készítem az ismertetőt) .
4. pont jelöli azt, hogy az adott növényből épp melyik üvegházi fejlesztésre "futja".
3. pont egy gombot jelöl, azt meg kell nyomni és így alakulnak a dolgok :












Katt a képre nagyobb méretért.
Kijelöltem a napraforgót, rámegyek a kiválasztás gombra és jön egy új rész :










Katt a képre nagyobb méretért.
Kiválasztottam a legnagyobb üvegházat, ezzel három lehetőségem lesz bónuszt szerezni.
Katt az ültetés gombra, jön ez a felugró ablak :

















Katt a képre nagyobb méretért.
Természetesen rámentem a pipára.
Megyünk a folyamatban tovább :











Katt a képre nagyobb méretért.
Ez itt az első fázis, 6 óra az alap kutatási idő. Ezt 5 percre is le lehet rövidíteni néhány szupertrágyával!
3 szupertrágyával 3 óra
6 szupertrágyával 1,5 óra
9 szupertrágyával 45 perc
12 szupertrágyával 22 perc
15 szupertrágyával 11 perc
18 szupertrágyával 5 perc

Ha ez kész jön egy gomb középre, hogy végeztünk :











Katt a képre nagyobb méretért.

Az ötös számmal jelöltem a gombot, arra katt.















Katt a képre nagyobb méretért.

Nekem sikerült most egy bónuszt elérni, ez pedig a 2,25% esély arra, hogy locsolásnál nem használok vizet. Ez egy középső kategóriás bónusz, ebből megállapítható hogy a közepes bónuszok is eléggé bénák, általában egy jó bónusz van köztük csak.

Van olyan alkalom is, hogy nem kapsz bónuszt, én most rózsanemesítés közben épp nem jártam sikerrel, kaptam CSP-t.















Katt a képre nagyobb méretért.
 Az előbb említett a bónuszt én megtarthatom, de el is vethetem és folytathatom a nemesítést.












Katt a képre nagyobb méretért.

Ez itt a második fázis, 8 óra az alap kutatási idő. Ezt 5 percre is le lehet rövidíteni néhány szupertrágyával!
4 szupertrágyával 4 óra
8 szupertrágyával 2 óra
12 szupertrágyával 1 óra
16 szupertrágyával 30 perc
20 szupertrágyával 15 perc
24 szupertrágyával 7 perc
28 szupertrágyával 3 perc
Ha lejárt az idő jön megint egy bónusz :















Katt a képre nagyobb méretért.

Most egy 1,25% érési idő csökkenést kaptam (ez napraforgónál 45 másodperc csökkenés az érési időből) . Nem nagyon éri meg megtartani, hátha egy újabb kutatás jobbat hoz. Katt a nemesítés folytatására. Jön a harmadik szelektáló menet.










Katt a képre nagyobb méretért.

Ez itt a harmadik fázis, 12 óra az alap kutatási idő. Ezt 5 percre is le lehet rövidíteni néhány szupertrágyával!
5 szupertrágyával 6 óra
10 szupertrágyával 3 óra
15 szupertrágyával 1,5 óra
20 szupertrágyával 45 perc
25 szupertrágyával 22 perc
30 szupertrágyával 11 perc
35 szupertrágyával 5 perc















Katt a képre nagyobb méretért.
 

Ismét megkaptam a 45 másodperc csökkenést :/ Mivel ez volt a harmadik kutatás, már nem tudok tovább kutatni, a növényeim elhasználtam. Nincs választásom, a bónuszt meg kell tartanom.

Van olyan bónusz is, mely egy nagyon jó előnnyel jár, azonban minimális negatív mellékhatása is van, ezek a 3. részben vannak, én most kiválasztottam egyet.

















Mint látható, a trágya nálam lerövidítheti a felére az érési időt (10%-os a trágyám) , ezzel szemben 6 helyett 5,7 TP-t ad, 45 másodperccel tovább érik és 16 óra alatt begazosodik. Láthatjuk hogy igazából sok rossz hatás nincs ebben.


Ha van egy jó bónuszunk azt betehetjük ide :












Katt a képre nagyobb méretért.

Nekem nem kell ez a napraforgós bónusz, de ha kellene nekem, bemutatom hogy kell aktiválni.













Katt a képre nagyobb méretért.

A 6. pontban jelölt gombok valamelyikére kell kattintani.
Gyorsan elmondanám, hogy az első tároló 5. szinttől, a második tároló 10. szinttől, a harmadik tároló 20. szinttől, a negyedik tároló 40. szinttől érthető el. A 7. pontban jelölt bónusztároló 100 FA-ba kerül, a 8. pontban jelölt bónusztároló 200 FA-ba kerül, miután megszerezted a 100 FA-st. Fontos, hogy csak akkor lehet venni ezeket a tárolókat, ha az összes rendelkezésünkre álló (nekem 4) tároló meg van töltve bónusszal.
Na szóval, rákattintottam az egyik hozzáadás gombra :











Katt a képre nagyobb méretért.

Beírtam a keresőbe hogy Napraforgó (N betűnél másodiknak kidobja a kereső) , itt van a megszerzett 45 másodperces éréscsökkentőm. Rákattintok a zöld órás gombra majd a lenti középső kiválasztás gombra és beteszi nekem. Ez a bónusz addig érvényes, amíg nem kívánod törölni. Törlés után még 24 órán át aktív, addig a helyét is foglalja.

Amennyiben van bármilyen kérdésed várjuk itt megjegyzésben, facebook oldalunkon vagy a fórumon a megfelelő csevegőtopicban!

Sok sikert kíván az új játékelem használatához
A Farmerama048 csapata

3 megjegyzés:

  1. És ez lesz itt Magyarországon?És a csibeszobáról tudsz valamit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lesz, van, és a csibeszobában heti ezer mentort választanak ki. Ennyit tudunk... mást még nem, mivel egyik munkatárs sem mentor még... én már 3 hete várok rá, de semmi.

      Törlés