Menüpontok

2013. április 21., vasárnap












Sziasztok!

Hoztam a különleges vendégeket.


Na nézzük csak, mi ez...

Nyilván az első két pontban az eventkosarak vannak, az első a nagyobb, a második a kisebb.
Harmadik pontban egy különös tojás van... netán Jónás ma róla mesélt sejtelmesen nekem hogy új lakó jön a farmunkra?! A hetedik pont is ez a pónitojás szeretne lenni.
Negyedik pontban szivárványfürtöt láthatunk, az eventnövényünket.
Ötödik és hatodik pontban két póni, róluk nem tudni még semmit.
Nyolcadik pontban egy 2x1-es dísz, amit az eventben nyerhetünk meg. Ha jól látom egy összetört tányért szeretnének összeragasztani, pontosabban arra készülnek, de lehet én látok rosszul :D
A kilencedik pontban pedig a felröppenőnk, az almalé.

Fura egy eventnek ígérkezik ez, de hát kinek a papné... Az event 29-én, hétfőn kezdődik.

További infók, számok, stb. a jövő héten jönnek, én pedig köszönöm a figyelmet, további csudaszép napot!

További kellemes játékot kíván
A Farmerama048 csapata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése