Menüpontok

2013. július 4., csütörtök

Kibasztak velünk... nem kicsit, nagyon!

Emberek, vége a jó Bahamának, ismét szenvedés lesz az egész!

Miért?
A Piros bólé és a Mangós-Narancsos turmix TP-je megváltozott.
A Piros bólé BSzint x 60 BTP helyett 2500 BTP-t, az M-N turmix BSzint x 130 BTP helyett 7500 BTP-t ad.

Piaci árak rendesen fognak romlani szerintem, úgyhogy én a 134 bólémat megittam, semmi értelme nem volt az egésznek... előbb meg kellett volna inni, de már késő bánat :(

A 134 bóléval eddig 6 szintet lehetett lépni, most 2-t.


Azt hiszem nem vagyok egyedül ha azt mondom : A továbbiakban ismét elfekvőbe teszem a gyogyómesterségem, hadd gyűljön az elixír tovább...

Panaszkönyv itt található, szeretettel ajánlom mindenkinek :
http://hu.board.bigpoint.com/farmerama/showthread.php?t=54061


További... "kellemes" játékot kíván
A Farmerama048 csapata

2 megjegyzés:

  1. akkor már nem is örülsz neki annyira, pedig v.nap neked tetszett. pedig már akkor lehetett érezni, hogy gáz van. ez nem sikeredett valami jól, sőt annyira, hogy egyenlőre, pihenőre teszem, átmegyek a konkurenciához a Big farmra, most az szerintem sokkal jobb. ott már az 50. szint közepén járok, és mivel szövetkezetbe dolgozunk, így még izgalmas is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amíg nem szorították le az italok TP-értékét, addig tényleg jó volt. Most ismét semmi értelme Bahamázni, ott járunk ahol 1 hete csak most szebb és bonyolultabb.
      Én maradok itt, mert ennél jobb és szebb játék nincs, a gazdaszövetség nekem nagyon hiányzik, azzal lenne tökéletes a játék, de sajnos nem vagyok BP-s hogy bármit tudjak tenni.

      Törlés