Menüpontok

2013. július 9., kedd

Minden ami ma történt

Üdv mindenkinek!
Sok minden történt a mai napon /estén/ úgyhogy egy hosszabb bejegyzést szentelünk rá, lesz benne Peti is a végére, mert régen láttátok.

Na szóval, először is valami Bahamás változtatásra számíthatunk holnap, de erről részletes infót csak reggel kapunk. Valami TP-visszaállításról és az aranybanánokról szól a forrásom, fogalmam nincs mit jelenthet.

Aztán (húúú már éjjel 1, nem épp most kezdtem írni, 11 magaslatában, csak közben kalandozgatok a neten egy másik játék irányába, mindegy lényegtelen bocsi) a francia event mára volt hirdetve, hát... nem ma indul. Én örülök neki mert az utóbbi napokban a másik játék miatt nem jut idő a farmomra, ugyanakkor holnap strandolni megyek (szerda) szóval nekem jól jönne ha 2 napot csúsznának ha már csúsznak :D

És akkor mivel fáradt vagyok és nincs is több mondani valóm...










Bumm! Heló mindenki :)
Hétvégi eseményről hozom a pletyit, szerintem időben, mindenki töltse a PayPal számlát, aki illetékes az ügyben, én nem.

2013.07.13. (szombat) 10 órától
2013.07.14. (vasárnap) 11 óráig

Azonnal jóváírós rendelés esetén (szombat 10-24 óra és vasárnap 0-11 óra között 1-1 alkalommal) ajándék 100% TP bónuszt kapunk. Ez lehet PayPal, SMS, telefon, illetve az ingyen FA, amit persze preferálok. Na de ha ilyen akció van akkor van valami lehúzós is...

2013.07.13. (szombat) 10 órától
2013.07.15. (hétfő) 11 óráig

15 FA-ért ismét lehet venni titokólat, mely 5 órás érés után ad 400 TP-t illetve valamilyen ólat... ez lehet XL/sárga, XXL/narancs, vagy különleges csak titokólból kifejlődő állatok, amiknek nagy részének semmi haszna.

Jön új kifejlődőnk, amit én rég vártam, de mivel még matkám sincs így ő kicsit hátrébb kerül a bakancslistámon, nem más mint a vakondásás!
http://sharedimages.bigpoint.net/support/cmt/0708/f72e633f76cb4cf842b05a1bdd760aa851dad6c7.png?proj=CMTool_FileUpload
Itt van ő :D

További kellemes szunyókálást kíván
A Farmerama048 csapata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése