Menüpontok

2013. február 3., vasárnap

BoomGame eredmény

Sziasztok!
3 mű érkezett ezen rövid idő alatt, mindhárom író megkapja rózsaszín zseléjét perceken belül :)

Először jöjjenek a nevezők, akik nyertek : engela1961, teke0411, barnabs

A legjobban teke0411 műve tetszett, ezt osztom most meg veletek, teke utólagos engedélyével.


Mese a szürke hollóról

Elmesélek egy történetet nektek magamról, remélem tetszik majd.
Hogy az elején kezdjem, bemutatkozom a nevem Szürke Holló, leánykori nevem Varjú Vilmos.
Olyan öreg vagyok már, hogy   nem is tudom pontosan, mikor is születtem, lehetett ez úgy 500-600 éve.
Arra még emlékszem, hogy Hunyadi Mátyás fekete seregében légi hírvivőként szolgáltam.
Szolgálataimért a király bőségesen megjutalmazott, nekem adta egyik birtokát Hollóházát, azóta is ott élek.
Már nem vagyok a régi, a szemem is romlik, most vagyok éppen szürke hályog műtétre előjegyezve.
Fiatalabb koromban nagy csavargó voltam, egyik fészekről a másikra szálltam, nem is tudom megszámlálni mennyi utódom röpköd most szerte a madárvilágban.
Gyerekkoromban apám megtanított a varázslás művészetére. Bárkit, akár magamat is át tudtam változtatni, hol ló voltam, hol valami más.
Később albínó rokonaimmal alapítottam egy céget, ahol rókasajtot gyártottunk.
Eleinte jól ment az üzlet, ám egy mexikói tolvaj elrabolta mindenünket és eladta az ázsiai sitteseknek.
Meg kell mondanom boszorkányosan csinálták, úgy   elszaladtak, hogy Robin Hood barátom se tudta  a nyilával őket eltalálni.
Lehet, hogy még most is szaladnak, én pedig Hollóháza díszmadaraként élem az életemet.
Kineveztek a település kárszakértőjének,  csodálatos hangomat szeretném, ha élvezhetnétek Ti is, ezért beneveztem az X-faktorba
Szavazzatok rám !!
Kár, hogy itt vége a mesének.
Üdvözöl bennetek: Szürke Varjú

Ez lett volna a 450. bejegyzés, remélem a történet a ti tetszéseteket is elnyerte.
További kellemes játékot kíván
A Farmerama048 csapata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése