Menüpontok

2013. február 20., szerda

Pletykák Petitől









Sziasztok! JósJónás az utóbbi 1-2 napban néhány infórmorzsát elszórt, én pedig mint szorgalmas kiskakas felcsipegettem őket.

A kék fáról nyilatkozott, hogy nagyon különleges lesz. Magas lesz a TP-je és nem 20 órát fog érni, hanem jóval kevesebbet. Ebből én arra következtettem hogy kb. 6 óránként fog adni egy eventes felröppenőt és 200-250 TP körüli értéket.

Éjféltájt visított egy macsek, melybe beleborzongott, nyilatkozta, a Telihold event neki eléggé hátborzongató, nem kell több izgalom az életébe. Hát mint látható eljön a MoonlightMania event holnap 15 órától, előtte pedig nálunk Jack már tartja is a képtorzítót.

Következő egy kép lenne, valami tesztelésről van szó és még ezt a képet csatolta :










Nekem erről a képről semmi nem jut eszembe, én egy mentorságot érzek a levegőben, deeee... ez közel sem biztos.

Jöjjön egy újabb kép














Elemzés : A képen található egy táltos telivér, egy narancs guanógyár és a jobb alsó sarokban valami kis manók, a paci mellett is van valami... de azt már nem látom.

Megerősítésre került az az információ, hogy a következő eventekben várhatóan nem kell termelni eventnövényt, csak felröppenő lesz!

Oxcar várhatóan pénteken indul 14 órakor, felröppenőröl nincs információ.

Ennyi lenne :)

További kellemes játékot mindenkinek!
Peti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése