Menüpontok

2013. március 3., vasárnap

Qiwi event - PetiPletyi









Sziasztok!
Újabb pletykákat hoztam, most a hétfőn kezdődő Qiwi eventről fogom itt elméleteimet, gondolataimat, spekulációimat megosztani veletek. Na, csapjunk a lecsóba!

Kezdjük valami konkréttal

Mint látható ez egy 2x1-es dísz. Az elején összegyűlnek a nyuszilány, a vakond és az egér, hogy megépítsék a házat. Az első fejlesztésben az építkezés elindult, a szerkezet már készen van. A második fejlesztésen pedig már a kész házat látjuk, melyen egy gólya már fészkel is!
Időről és TP-ről nincs infónk

Jöjjön Jónás sejtető üzenete :
Ami nekem eszembe jutott a számok láttán, és a gömbömet fürkészve: lehet, hogy olyan aranyos kis nyereményeink lesznek ismét, amilyeneket már nagyon rég láttunk event alkalmával?

Mik ezek a számok? Tádáá :

Na kérem, itt lehet törni a buksit.
Én úgy vettem észre, hogy a keki vagy milyen színű 20-as a Szupertáp jutalom lesz.
A fekete nagy számok, a 8, a 24 és a 48 talán munkások lesznek (azonnal kapjuk majd őket, mivel 8 órás kupon nincs) .
Az építőkő és a zsindely mely számok lehetnek... Hát a két darab 600-as talán esetleg...
A 20 és a 22 Kacsa Katás trágya jutalmak lesznek...
35-ös szám netán a Szupertrágya jutalom.
A 400-500-700-700-700-700 valamilyen növények szerintem.
A 30, a 40, az 55 és a 70 valamilyen állatok.
Aztán térjünk rá a 480-600-1200-ra, azok talán a 2x1-es dísz TP-i lesznek.
A többieket még én sem tudom... Lehet, hogy a 3 illetve 4 számjegyű számok növények, de lehet hogy TP-értékek. Passz.

A csibeszobáról Jónás annyit tud, hogy most "gyűjtik" a mentorokat állítólag (mi ez, X-faktor???) és ebben a hónapban még kis hazánkat is eléri a mentoráradat, a játékon belüli értelmében.

Ennyit ma estére, jó éjt mindenkinek!
Peti

További kellemes játékot kíván
A Farmerama048 csapata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése