Menüpontok

2013. március 15., péntek

Víz világnapja és Húsvét - PetiPletyi



Sziasztok!

Újabb pletykáim vannak a Víz világnapja event és a Húsvéti eventtel kapcsolatban.


Először is egy képpel kezdeném:

A kiürült vizesvödörben egy béka tanyázik a földeken pedig mókusok találhatók. Hogy ebből mi lesz?

Hoztam egy matricát is, ezt majd a Víz világnapja alkalmából szerezhetjük meg:



Valamint hoztam még egy érdekes képet is:


Valószínűleg ilyen lesz a farm a Víz világnapjakor. Vagy lehetséges, hogy ez is megvásárolható lesz mint a rózsaszín farm? Majd kiderül...


A Víz világnapja március 22-én van, az event is e-körülre várható.

A húsvéti eventtel kapcsolatban is hoztam pár pletykát. Idén is ugyanazok a tojások lesznek mint tavaly, és valószínűleg ismét a városban kell majd keresnünk őket.

Bal oldalt a tojásokat, jobb oldalt pedig a méretüket találjuk.
Egy matricát is hoztam nektek a húsvéti eventtel kapcsolatban:

Felmerült pár pletyka, hogy ez a tavalyi matrica, de biztosíthatok mindenkit, hogy idén új matricánk lesz. :)

Egyenlőre ennyi, ha találok még valamit majd jelentkezem.
Üdv: Peti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése